Saturday, December 12, 2009

Stock anak ayam aku bulan Disember 2009


hmmm..baru pagi td mak aku bgtau ade orang da bli 10 ekor anak ayam aku yang berusia sebulan lebih..aku jual kat orang 2 rm2.80 seko..sebenarnye orang ni da tanye lame da..sejak rabu..tp aku kan keje kat putrajaya..so adik aku x brani nk jual..so aku kate jual je la..buyer ni sebenarnye yang aku citer kat post sebelum ni..die siap cakap yang die akan amek lagi kalau anak2 ayam 2 ok..

Stock sekarang ade dalam 60 ekor lagi yang x terjual..bukan pe..sebenarnya aku rserve untuk seorg buyer ni..tp die kate 2nggu ayah die balik haji..so sampai sekarang x amek lg..aku pon wat keputusan jual je la anak2 ayam 2 sbb da beso..rugi bg makan je..hehehehe..tp aku xde mase nk jual sbb bz ngan keje..da 2 minggu x balik uma da ni..next week kne balik jugak ni..hehehehe

so kalau ade sape2 nk anak ayam yang berumur sebulan lebih dengan harge RM2.80 seko, kontek aku sekarang eh..kalo x aku bela sampai besar je la..separuh kacuk n separuh ori...

No comments:

Post a Comment