Sunday, February 21, 2010

Baka Baru!!!!!!!!!!! Ayam bulu balik..

huhuhu..hepi je nk tulis post kali ni..aku da dapat seko ayam bulu balik!! cne aku dapat? mai bace sampai abes..hehehe..

Cuti raye cine baru ni aku amek 3 hari xtra..reason? nk balik kg tengok tapak rumah merangkap tapak projek yg baru..so ari rabu lpas, berangkatla aku ngan parents aku dan tokey ayam (adik bongsu aku da tukar name..bukan pe..die la yang uruskan ayam kat uma n segala urusan jual beli ayam kalau aku xde..hehehe..so aku panggil die tokey..siap da wat cop name die lagi kat resit..name die lak 2..tp num phone aku..cittt..)

So mase kat kampung, g la tgk site..then pas tgk site rase kecewa yang teramat..kecik sangat kawasannye..dlu janji satu lot suku ekar..skang tetibe da jadi 3 ekar dibahagi kepada 8 lot..bahagian yang mak aku bli cme setengah LOT!!!!!!!!!!! hmmm..ngan sedare pon nk cekik ke? manusia mcm ni la..

so selepas hampa, kitorang terus balik uma nenek aku n terus pack barang untuk balik ke Kuantan..tetibe mak aku ajak g uma sepupu die..dekat je..x sampai 30 langkah pon..saje nk mengendeng ayam die..hehehe..so nampak seko ibu bulu balik..nk mintak la anak die..godam punye godam dalam reban rupenye xde!! hampa lagi..

tetibe dengan izin Allah, seko anak bulu balik datang n patuk kaki aku kat luar reban..ape lg..tangkap!!!!!!!!!!!..tu la..kalau Allah nk bagi rezeki, x kemane..dapat seko betine..hehehe..pas2 die bg seko lg jantan tp ayam kg biase..sambar jugak le..da bagi kite amek ye x? hehehehe..bayaran? free je..hehehe..kat bawah ni gambar awek tu..hehehehehehehe


amacam? cun x? hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment