Wednesday, January 27, 2010

Langkah berani????? Hmmmmmmmmmmm......

hahahaha...saspen x tajuk ni..hehehehe..nk tau pe yang berani? tungguuuuuuuuu.......

camni citer die..semalam aku telah mengambil langkah berani dengan membeli telur ayam kampung dari cikgu Shanmugam dari banting..buat permulaan die kasik 114 bijik ngan harge RM 57..katenye telur-telur tersebut dalam 3,4 hari baru..

senang jer rupenye nk cari banting..nk pergi x sesat pon!! hebat x??!! hahahahaha..bile sampai opis cikgu Shan, terus dengar die citer pasal ladang ayam die kat Pekan..die ternak mcm2 jenis ayam termasuk sabung, kg ori dan kacuk..dan telur-telur yang aku beli pon terdiri daripada jenis-jenis yang aku sebutkan td..hehehehe...ayam belande pon die ader..die kate boleh la nanti g ladang die kat Sepang..bestnye kalo ley g..tgk la nanti kalo ader cuti..

then aku pon balik la menuju Putrajaya..Jeng2..pengembaraan bermula..2 kali aku sesat..mle2 terlepas simpang dengkil..bile perhatikan btol2 jalan tu mula aku terfikir..npe laen je jalan ni..rupe-rupenye aku da menuju ke Kelang..so patah balik..alhamdulillah, jmpe simpang ke Dengkil..then dr dengkil nk ke Putrajaya pon sesat gak..clap msk simpang..tp last2 jmpe gak r jalan  balik..hehehehe..

Then yang lg beraninya, aku da tempah dalam 350 biji telur ayam kampung dr die n aku akan ambil 11hb febuari ni..hehehe..harap2 berjaya la..

Lg 1, semalam aku iklankan anak ayam kat bwh ni dalam Mudah..alhamdulillah..da ader 2 orang yang datang beli..walaupon beli sikit, tp xpe la..rezeki kan? hehehehe


No comments:

Post a Comment