Monday, January 25, 2010

Gambar terbaru ayam-ayam aku

Mase balik semalam, sempat gak r aku snap gambar ayam-ayam aku ni...tp x semua laa..yang dekat2 je aku amek..hhehehehehe..saksikan la sendiri..


ni jer yang tinggal dr 4 ekor adik beradik die..


ni tggl 4 ekor je





ayam dalam reban pertama


Dalam reban kedua


ubat cacing..Beli kat Jabatan Haiwan Kuantan


Ubat selsema beli kat Pejabat Haiwan Kuantan


Ubat sakit mata pon be;li kat tempat yang sama


ubat anti-stress beli kat jabatan Haiwan Tapah


beli kat Tapah gak ni..antibiotik


Jarum suntikan..hehehe..tp xder jarum pon..


ayam ni sakit..selsema teruk..so kuarantin!!!


anak ayam yang orang x jd amek..ader la dalm 80 eko..hampeh btol..kalo xde orang nk beli terpakse bela sampai besar..lgpon umur da nk msk sebulan..tp masalahnya da campur ori ngan kacuk plus botak..yang botak dapat la kenalpasti tp yang ori n kacuk??? hehehe








80 ekor ni aku jual bese RM 2.80 tp sbb da tercampur aku jual RM 2.50 je la..kontek aku kalo nk..tp kena amek sendiri la..transport xde coz aku kat Putrajaya..amek kat umah aku n deal ngan adik aku..sekian...

No comments:

Post a Comment