Monday, May 24, 2010

Tempahan semakin memberansangkan..

Tempahan semakin memberansangkan..kalau sebelum ni aku yang cari customer, sekarang ni customer plak berduyun-duyun datang cari aku nk bli anak ayam..untuk 3 minggu ni, aku da xde stok sbb orang da tempah..itupon x cukup..hehehehehehe..

slame setahun da berkecimpung dalam bidang ni, internet la yang menjadi satu-satunye sumber pemasaran aku..xde laen daa..selain tu ade gak customer aku yang tlg promote n bawak geng2 diorang lawat reban aku..ramai yang terkejut tgk kwsn aku sbb wat kat rumah, bukan ladang..tp tu je la yg aku mampu wat mase ni..hehehehehehehehe

minggu lepas sahaja 7 orang customer da datang bli ayam ataupon bertanyakan pasal ayam..mmg sibuk kalau balik..ramai btol yang nk blaja etc..yang kol mmg xle nk kate la..sonok tgk melayu minat ngan perternakan ni..hehehehehehehe..sekian sahaja..

P/S: skang aku kena bukak buku da untuk tempahan..n kena cari lebih telur..untuk permulaan, aku da tambah 10 ekor induk betine lagi di reban..insyaalah berjaye..hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment